• page_banner

China Coatings Show 2023

In l'era post-epidemica, China Coatings Show 2023, u più grande di u mondurivestimenti a mostra, si terrà à u Shanghai New International Expo Center da u 3 d'Aostu-5, 2023. Famosu domesticu è stranerurivestimentu i pruduttori si riuniscenu.A mostra coprerà i prudutti di pittura finiti, materie prime, equipaghji intelligenti, trattamentu di superficia è altri espositori, cù una zona di mostra di 100000 metri quadrati, quasi 800+. espositori è circa 50000+ visitatori prufessiunali.

CHINA COATINGS SHOW1

Bogao Chemical, cum'è un principale fornitore di agenti di cura di rivestimenti è resina in l'industria, participà à questu avvenimentu. In u 2023, Bogao Chemical realicerà attivamente l'innuvazione tecnologica secondu i cambiamenti in u mercatu è i bisogni di i clienti, cumminendu strettamente digitale. cummercializazione è pruduzzione, è espansione l'applicazione di a digitalizazione in u campu di l'industria chimica è ottene risultati notevuli.

Cù a so eccellente qualità di u produttu, una forte capacità di R & D, una forte forza di l'impresa è un sistema di serviziu di serviziu à i clienti, u Gruppu Bogao hà vintu u ricunniscenza di più è più clienti.Bogao seguita i passi di pulitiche è linee guida, rializeghja a riforma digitale di i cambiamenti di u mercatu, usa a tecnulugia, u sparte di dati è l'ancorazione di prucessu, in modu di riduce i costi, migliurà l'efficienza, è migliurà u livellu di l'informatizazione, è portanu innovazioni è riforma di l'innuvazione digitale. à u mudellu tradiziunale di gestione di l'imprese.

Duranti a mostra, una serie di fori tecnichi prufessiunali è riunioni di cunfrontazione di l'acquistu seranu tenuti.I visitori ponu amparà nantu à l'ultimu sviluppu tecnologicu di l'industria, è ancu i novi prudutti è tecnulugia di Bogao.

I visitori ponu capisce megliu u prugressu recente di l'industria di i rivestimenti glubale in un modu one-stop, capiscenu a tecnulugia di punta di l'industria, vede l'ultime rializazioni scientifiche è tecnologiche di tutta a catena di l'industria di i rivestimenti, è l'innuvazione verde guida u sviluppu durevule. di l'industria mundiale di rivestimenti

Questu hè un super avvenimentu chì integra a catena di fornitura è a catena industriale, attrae utilizatori in immubiliare, machini di custruzzione, automobile, struttura d'acciaio, plastica, prudutti di hardware, mobili, pittura, materie prime, attrezzature è servizii di supportu.

BogaoChimicaaspetta di scuntràvi in ​​China Coatings Show 2023!

CHINA COATINGS SHOW2

 

 

 

 

 

 


Postu tempu: Feb-09-2023